click click

ikut momo jom

16 August 2010

safety

hye..momo baru balik dari bazaar ramadhan 'berhampiran' sangat dengan rumah.
jadi disebabkab terlalu dekat momo pun naik la motor dengan ayah.

vrooomm vrooommm

sampai di traffic light momo nampak 3 orang atas 1 motor.baby?anak kecil?tidak..sebaliknya seorang bapa dan 2 orang anak gadisnya yang sudah bersekolah menengah.heh~
sebab mereka masih berpakaian pakaian sekolah: putih & biru terang

ada juga yang memakai helmet seperti orang ini


haaa jangan tiru macam orang ni ok? sudah la cermin terbuka tak ikat tali. da tuh main peace2 lak.haiihhh amaran ye.huhu

sepatutnya seperti orang ini



haaa pakai macam ni baru betul.
pakai helmet dan jangan lupa ikat tali topi keledar.

da siap semua barula boleh naik motor.baru rasa selamat nak rempit laju2 pun boleh.eh tak,tak boleh.bawa slow2 je ok? baru orang tengok

alaaa romantiknye.comey sungguh.


2 comments:

Aku Alip said...

comei cam siput

momochan said...

siput comey ke?HAHA

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN