click click

ikut momo jom

26 September 2010

awak tau tak?

Awak tau tak today saya geram sangat dengan awak tau. Sudahlah saya rindu awak sangat sangat tapi awak macam ignore je saya tau tak.

Tapi kan pukul 5.30 pagi tadi phone berbunyi .terus saya bangun tengok phone.

Ehh awak hantar picture awak lah!awak pakai baju warna hitam.suka saya tengok. Gembira tak terkata malam tu.dan akhirnya saya tertidur sambil peluk phone dengan muka awak terpapar di screen.

Saya sayang awak sangat.

Pagi tadi saya bangun dan check phone ternyata ianya bukan mimpi sebaliknya kenyataan. Lama je saya tatap picture tu. Masa study phone saya letak di sebelah.saya tunggu awak message takpun call.tapi takda.hampa je saya.saya nak awak wish good luck before saya jawab test nanti. Hmm taka pa la mungkin awak busy study lagipun kan awak dalam minggu final.

Petangnya pula saya terus call awak nak tanya awak buat apa?saya risau kalau ganggu awak study.tapi awak jawab tak buat apa apa.ahh hampanya saya dengar jawapan macam tu.hilang semangat hilang mood. Kenapa tak cakap study ke? Tengah cari mood nak study ke?Next paper awak on Friday kan?kenapa la awak macam..ahhh tak tahulah nak cakap. Rasa macam da tak wujud dalam dunia awak da. Am i a stranger to you?

Tadi awak text gurau gurau..bukan saya taknak bergurau senda macam tu.tipulah kalau cakap taknak. I really miss our old times. Tapi mood saya sudah takda. Rasa macam tak diperlukan.macam ahh takpala dia ada kawan yang dia boleh enjoy sama sama. Saya layan tak layan pun tetap sama juga.

Merajuk? Siapa sepatutnya merajuk?hati tergores? awak ke saya?

Masa saya mandi tadi awak tahu tak saya terfikir macam nak je hilang ingatan.apa apa yang sudah berlaku semalam dilupakan terus yang tinggal hanyalah kenangan manis dan juga masa hadapan. Kronik tak?

Sudahlah merepek je momo ni.mari kita study bersungguh-sungguh dan menaikkan pointer.yeahh!

*tolonglah berikan mood untuk study*

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN