click click

ikut momo jom

24 September 2010

video klip

sudah tengok video klip nur nadia sm nasimudin tu?
malam tadi momo tengok dengan izyan.lepas tu..haa amik ko terpegun gila.
cantik sangat!macam..macam..ahh tak tahula nak cakap macam apa.
agak agak berapa la duit yang da dibelanjakan.perghh mesti banyak kot.kahwin yang biasa pun da tinggi harga dia inikan yang sememangnya menjadi impian setiap gadis gadis di muka bumi ini.
ok tak semua.mungkin ada yang suka simple.

bila da tengok momo rasa macam "Saya nak kahwin juga!!"
nak kahwin
nak kahwin

ooopp buat masa sekarang umur masih muda lagi jadi masa yang ada sebelum 28 tahun at least momo ada la harta sendiri.EHHEEHe

boleh berjoli sakan dengan suami!kite pergi holiday je tau sayang?
sayang suka kan?kan?

hehhe LOVE you!

2 comments:

d_tieah said...

Anak org berada camtu la..
Naza pun satu nama yang besar..

momochan said...

yes2...setuju2...tp kalau buat biasa2 pun ada gak orang mengata kan?

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN