click click

ikut momo jom

12 December 2010

PELIK SANGAT KE NAMA BLOG AKU NIH ?


1. Sila ceritakan dari mana korang boleh dapat nama blog korang tu..

momo fikir 3 hari 4 malam baru dapat nama blog.usha dalam kamus lagi nak cari meaning semua :)

2. Apakah maksud disebalik nama blog korang..

the new fairytales.sebab momo kuat berangan nak jadi princess pastu suka cartoon yang fairytales ni la.huhu

3. Siapa orang kuat blog korang tu..

kawan momo @ follower dan tak lupa juga Mr.Ant

4. Angan angan terhadap blog tu..

harap semua orang dapat terima blog momo dengan seadanya dan famaous amousse macam uncle ben @ hanis zalikha @ fatin liyana @ zack zukhairi.weee~tamak! tapi momo nak cara momo sendiri,my own style

5. Kalau nak tukar nama blog, korang nak tukar nama apa..

alamak tak pernah fikir nak tukar pun,sebab ini serious kan.bagi momo biarlah melekat pada satu nama sahaja. tapi kalau tukar pun maybe 'diamondtigasegi'. kenapa nama ni?entahlah momo baru terfikir 5 saat yang lalu.no reason for that.heee!

6. Kalau berkemampuan, korang nak iklankan blog korang tu kat mana?

suruh astro siarkan kat semua channel dia boleh tak?kata macam-macam ada kan? huhu

7. Blog yang pastinya wajib korang singgah setiap hari..satu je yeer..

blog sendiri! HAHAHA sebab asyik view blog je. kwangkwang.ok tak..hari-hari uncle Ben sebab entry dia selalu fresh dari ladang. laju je ada entry baru.maka setiap hari kalau tak click blog uncle Ben tak sah la..ok serius tak mengampu pun HUAHUA

8. Sila lengkapkan .. SAYA SUKA BLOG SAYA KERANA ... tidak lebih 20 patah perkataan ..

haishh seriouslah kalau jumpa je perkataan tak lebih 20 patah perkataan mula la dup dap dup dap.macam masuk contest je...
ok momo jawab yee. SAYA SUKA BLOG SAYA KERANA blog saya tidak popular macam blogger lain kerana selalunya hanya mengisahkan hal peribadi a.k.a. syokk sendiri !

sekian terima kasih.papai ! hehe

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN