click click

ikut momo jom

24 November 2011

Di manakah saya?

Haluuuuuuuu



Di manakah saya berada sekarang?


Saya berada di dalam bilik kawan saya yang bernama HAMIDAH nama glamour dia Midah babababooom!

Kenapa saya berada di dalam bilik Midah babababooom!?

Sebabnya roomate saya ada hal masing-masing dan tinggalkan saya kesorangan.
Eh saya yang malas nak ikut jadi saya merayau sambil bawa bear momochan ni sampai ke bilik Midah vavavooom! bukan babababooom! lebih masyuk bunyinya bukan?
Hehe

Disebabkan Midah babababoom mengantuk dan hendak tidur waktu ini.Eh tak pukul 9 lagi.ISH ISH...saya dengan rasa segan silunya mengonline di bilik beliau sambil menggunakan laptop hitam warna kegemarannya. Bukan saya ya,saya suka pink je.

Bestnya line dia laju! Boleh saya main game baking life tu.

Mulanya nak tengok Mr.Smurf dengan Monte Carlo tapi tak jumpa headphone.HAHA kasihan saya.

Tapi macam kejam je ambil barang sukasuka.
kuikuikui

takpe midah ....*penat nak taip nama glamour* kan baik dia da bagi permission.


Oh lagi satu kawan saya Sally on the way ke Indonesia.*da sampai kot*Wahhh! Untung kan dia?
Nanti Sally balik boleh suruh dia cerita.Yeay Yeay!

notakaki: Semester ni kena selesaikan 2 projek.Semoga berjalan dengan lancar.Amin



0 comments:

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN