click click

ikut momo jom

19 November 2010

Apakah sekarang musim mengandung?

Mengandung pun ada musim-musim ek?eheee~

Bukan apa.time raya kat kampung kebanyakkan yang datang rumah atuk nenek momo mesti mengandung. Aishh pelik?

Tapi yang mengejutkan kawan momo 1 sekolah dulu pun dah mengandung 7 bulan !waahhh! wahhh! Ehh tak ada la mengejutkan sangat da kahwin kena la mengandung.tak mengandung jadi buah mulut orang ye tak?kahwin lambat jadi mulut orang.kahwin awal jadi mulut orang.mengandung dan tak mengandung pun jadi bualan orang.hishh kepoh betul.jaga tepi kain orang.huhu..

Kawan momo ni da 7 bulan mengandung. Kata mak mentua dia perut kecik je tak nampak.uhuu sudahnya mak buyung tu badannye kecik perut pun kecikla.hikhik

Tapi sangat rugi momo tak sempat nak jumpa dia.kalau tak boleh hmm..hmm boleh apa? Boleh pinjam perut tak?HAHA lepas ni balik kampung..comfirm ramai budak kecik bersepah kat rumah.hakhakahkah..

Ok la momo nak kemas baju esok nak gerak ke Kelantan pulok.abang sepupu nak kahwin.boleh le shopping makanan kat sana!yeayy..etok!etok! sate ikan! Nasi putih berlauk di pagi hari!(sakit perut padan muka) nyummmm slurpppy..


notakaki:internet slow pula tetiba so picca letak lain kali :)

3 comments:

Eliyana said...

hehe! biasalaa tu...nak meramaikan umat

azzey said...

momochan: Haah kan....kdg2 terperasan gak tu......hu3....

momochan said...

eliyana : HAHAHA yeahh meramaikan umat :D eliyana bila lagi? hehe

azzay: itulah..ramai bebenor yang besor2 perutnye huhu

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN