click click

ikut momo jom

19 November 2010

picca hari raya

kita beraya dengan mengambil banyak gambar :)
ini ada sedikit picca yang hanya diambil guna cellphone biasa.



Di hadapan rumah atuk momo.haa tengok-tengok kampung momo ada kereta api.korang ada apa je? :)


Halaman rumah atuk nenek momochan!


Belakang rumah atuk nenek menjadi mangsa kami !!



OMG!! Galah tuh..nak tengok tak momo kait buah kelapa?




taknak la..momochan malu :P




jengjeng...myvi!myvi!

kepada midah...myvi ini bukanlah hak milik saya..hanya lah gambaran semata-mata. hak milik sepenuhnya milik makcik saya.HAHAHA
saja nak kacau kamu.jangan marah.HEHE
additional info: kamu tau saya tak suka colour ni.baik amik warna pink :)


notakaki: esok bermulalah gambar di Kelantan pula tapi ada masalah kerana photographer momo tak ikut pula. T__T

5 comments:

annis said...

comelnye momo pakai baju raye =)

momochan said...

HEHEHE :P

midah iskandar said...

oii mau mati ka??

momochan said...

HAHAHA im too young to die la weyhh

annis said...

momo... ade award untuk momo kat blog annis =)

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN