click click

ikut momo jom

19 November 2010

penyebab jalam jem dan tersangkut dalam terowong

panjang betul tajuk kan?
malam semalam jem memang teruk di genting sempah. kalau naik basikal pun lagi laju dari kenderaan kat situ.

bila turun bukit lori besar kat belakang...ngeee~ seriau weyhhh! buatnya lori tu terlajak ke hape?brek tak makan ke? oh tidak mintak dijauhkan perkara buruk itu berlaku.terlalu ngeri untuk dibayangkan.

lagi bila dalam terowong.aaa~bising kot bunyi dalam terowong tuh.dengan tak ada siaran radio.sangat membosankan.hanya mampu merenung keluar tingkap dan mengintai kereta sebelah apa yang diorang buat.tapi diaorang pula tengok kita pula.aikk? HAHA sahlah masing - masing da bosan.

ingat kan accident ke sampai jatuh dalam gaung dan memerlukan anjing polis untuk mencari mangsa..ehh panggil apa anjing tu ek? hm tak kisah lah janji anjing tu sangat cute. *tetiba je*rupa-rupanya.......(sambung di bawah)


aiyoo banyak betul berceloteh..nak tidur da.good bai bai semua.*tangan tenyeh mata*


rupa-rupanya sila la click read more

2 comments:

Ajie Mohd Tahir said...

kalau jem,sapu kat roti boleh makan.hehe

wooo,misteri la kjdian tu.
num plat pon takde.aneh oh.

btw,ade award.nnti amik ye?;)

momochan said...

aah..macam mana trak yg tarik kereta tuh boleh perasan ada kereta dalam gaung kan?

okies..nnt momo amik.thx!

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN