click click

ikut momo jom

29 November 2010

girls do you really need a branded handbag or purse?

girls ! girls ! girls !
can i ask you something?

do..

you..

prefer..

branded handbag or purse

such as LV..PRADA..GUCCI.. etc...

or

pasar malam je?yang cikai-cikai la kirenya


which one eyh?

and why?why?gimme a reason boleh?

terima kasih daun kelapa yeahh..

eheeemm eheemm
momo tertanya tanya la.wondering je kerjanya

sebab Mr. Ant tanya momo tak minat ke beg yang branded?

ahh?minat ke tak ek?

hm momo jawab.minat tapi tak mampu nak beli. HEHE


tapi kenapa minat?
momo tak tahu nak jawap apa.heee~

pstt Mr. Ant soalan tu sangat membunuh la.tak mampu nak jawap.
ingatkan da taknak momo sebab momo mana la nak pakai yang mahal-mahal ni.ishish..
rupa-rupanya momo salah sangka je..HUHU awak kan baik.. HEHE

notakaki: pertama kali bangun pukul 1 tengah hari.HAHAHa balas dendam tidur la ni.huhu semua orang bangun pukul berapa today?












10 comments:

shida saje said...

hehee..sya plih purse,sbb kurg pkai handbg =)

yg branded bgntung pada keadaan,kalo cantik berkualiti berbaloi kalo mahal pe slahnya..hehee

kalo dsbaliknya ..ok juge save bajet :P

peaceNOwar~

midah iskandar said...

yang branded la cause nampak kaya..hehe ka chin!

momochan said...

shida : HEHE momo pun save bajet juga

midah: alaa ngn u sume branded je.ish ish

nazirulhazwan~ said...

i nak yang murah2 jer momochan.
klu beli branded pon org still ingat murah punyer:P

momochan said...

hehhe betul juga kan nazirul?
harga punya mahal sekali orang tgk mcam murah2 je.alaaa rugi je duit huhuhu

salina nur dian said...

midah kita ni memang.. bagi dye tgk cerite hantu nanti. kunci dye dlm bilik. (haha. tiba2 je..)

momochan said...

erk HAHAAHA nanti nangis kang midah tu..i tak tahu

whomyra said...

i suke yg cantik.tapi branded i suke skali.sbb nampk wow!hehe

momochan said...

whomyra: belanja momo la kalau macam tuh

Faizal n Fashitah said...

Skarang ni beg2 branded yang ciplak dah melambak2 dah. So dah tak heran la kalo tengok awek pakai beg branded. Mesti dlm otak terus suspect beg ciplak indon mari ekekeke...

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN