click click

ikut momo jom

06 November 2010

Kepeng nak jadi superman! Ohh tidak

Saya ialah manusia gila

Saya tidak siuman

Saya perasan saya ialah superman

Sedangkan badan saya kepeng

Tak macam superman langsung

Saya memang perasan.

Momo dapat ni time study law semalam..ada insane yang tulis kat nota law.

Macam best so momo saja letak kat my destiny ni.

SETERUSNYA..

Saya manusia biasa

Siuman dan gila itu sudah biasa

Badan kepeng macam biasa

Perasan jadi superman luar biasa!

Yang ni momo ubah dari yang asal.HAHA buruk betul bunyinya.rosak orang punya kan?

Tak apa lah.saja suka-suka momo buat.


notakaki: paper law sudah selesai petang tadi.malam ni da berfoya-foya dengan laptop lak. yeahh!siapa nak ikut?

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN