click click

ikut momo jom

08 November 2010

merempit dari arau pergi cari banjir

Preeennggg Preeenngg pefttt pefttt PREEENGgg! walaahhh~rempit sejati wooh..
bawa motor cilok-cilok lagi tau.momo ni memang dikatakan pembonceng yang terhandal la.HAHA relax je bro..

Jadual hari ni apabila lin (classmate) text momo ajak teman cari rumah pakcik dia.nak tengok la rumah sebab banjir kan apa dah jadi dengan rumah tu.orang rumah tu.so rempit la masuk jalan kampung.memang macam rusa masuk kampung pun tadi.main redah je.bila tanya orang kampung nama kg doott doottt dan doott kat mana?semua pakat geleng kepala.haduhh susah. tak pun diaorang tanya haa nak p umah sapo dia?pasai po nak pi? lerr apa punya soalan takkan nak habaq satu-satu. sekian-sekian jawap.ada lah pakcik ni jawab nuhh hangpa pi kat atas nuh lagi pastu satgi ada trepic light hangpa kona kiri.jauhh ni 7km lagi. ehh hangpo ni dari mana?dari UiTM pakcik...huhu berjela-jela explain baru pakcik nak tanya ek.tak apa la.terima kasih daun keladi kami pi dulu.

Rempit dan rempit akhirnya jumpa.potpet potpet citer.ajak keluar makan kat Kangar naik kereta.fuhhh selamat.ingat naik motor kang kembang pungkok.HAHHAAHA
lepas makan stop kat satu kedai apek tua ni jual barang borong.






Ini lah keadaan kedai itu.banyak barang kan?





Kenal tak itu apa? ye betul! lastik...uhuuu~ zaman la ni mana nak dapat da.






DING DANG!! muahaha jajan dahulu kala weyh.rindu! dulu selalu sangat beli dengan TORA-TORA la.hapela.bukan nak makan pun nak mainan je lebih





Bertingkat-tingkat.punyalah banyak barang.kalau anda perasaan yang atas tu keropok coklat.orang utara selalu makan petang cicah kopi o panas.sedap arr!



Memperkenalkan tauke kita! dok sibuk kira duit tuh.ong mali ong ong.

Apek ni sibuk je usha usha..nak amik picca pun segan.huhu dalam kedai dia banyak cctv tau.


Then pulang ke rumah tadi.tunggu Lin habis sembang dengan makcik.momo dok tercongok depan kipas.walaaa sedap angin kuat.lepas tu hampir terlelap! HAHA sangat lah bengong.siapa suruh main sejuk-sejuk kan nak tidur.yang pakcik ni perasan pula.ngek kantoi!

haaa kecian budak sorang tu ha..da mengantok sangat tu.uhhh~ cepat-cepat buka mata besar.
ishh kacau lagi bila kena ajak tidur kat situ.eh eh tak mau ceq segan.HAHA tolak tawaran dengan baik..cewaah tapi jumaat ni dia suruh gak datang rumah tidur.hmppp takmotakmo. huhuhu momo malu la!

ok itu sahaja cerita momo kali ini.tata.momo mengantuk ni.hajat nak main banjir terkubur sebab tak ada pun banjir ishh..cepat tol surut.

8 comments:

zacky ~786~ said...

haha,~ teRingat zmn kanak2 dulu ..
DING DANG DTANG LAGI ... ekekeee..
TORa pn.. tp lupa dh iklan die.. :PP
rindu seyh.. xsgka ade jual lg errkk menatang 2..

tQ for uR post.. ;)

momochan said...

yupp momo pun tak sangka sebenarnya ada lagi tora n ding dang tu.setiap hari ada je iklan ding dang datang lagi.HEHE

zacky ~786~ said...

2la psl.~ haduuhh knangan yerr..

momochan said...

nnt kalau ada brg lame zaman dahulu kala pst la kt entry.bleh share2

piKOk said...

pikok suka beli tora dan ding dang masa kecik-kecik dulu..
lepas tu cpt2 bukak nk tgok dpt maenan pe..ehehe

azzey said...

momochan: ding dang? owhhhhhhh! dulu sker sgt Ding Dang tu!

momochan said...

waaahhh..ramai rupanya peminat ding dang ni ek..rugi pula tak borong tadi.lepas tu amik pic momo makan tunjuk kat korang.HAHAHA *evil laugh*

zacky ~786~ said...

InsyaaALLAH la momo.. ;)

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN