click click

ikut momo jom

11 November 2010

my bestfriend contest

momo rasa momo da gila dengan contest la..eee macam tamak pun ada.takpa momo tak kisah.hehe
at least korang sama-sama tahu wujudnya blog-blog ni.ni pun momo dapat tahu dari nora .
just click kat picca atas tu ye..


fify dan juga ika.nama penuh tak payah tau la.HAHA diorang 2 ni la kawan baik momo yang baru.ohh kenapa mereka baru?sebab kenal masa mula-mula masuk UiTM ni serta merangkap kepada roomate masa part 1.macam-macam kami kena.macam-macam gelagat.

fify dari Sabah..nun jauh betul.momo teruja sangat bila dapat roomate dari Sabah.1st ayat yang momo cakap kat dia. "err awak ada gam tak?saya nak sikit boleh?"
"ada-ada kejap eyy" dengan slang sabah yang PEKAT.
dalam hati dah cuak da.mampos la momo tak faham nanti kalau dia cakap panjang-panjang.HAHA so far so good..dia boleh sesuaikan diri di semananjung.cakap loghat kedah pun da pandai.sebut saja fify dari kos geomass.siapa tak kenal memang macam hak eleh..ko tak kenal ke?see betapa famousnye fify ni.sebab mulut banyak potpet.HAHA

fify..aku rindu sama ko la...part ni je kita tak dapat sebilik.sedih tau.
kalau korang nak tahu sem ni sem last fify study sini lepas ni dia sambung kat spa pula.
fify..ko tahu tak apa da jadi dengan aku?nanti siapa lagi nak bebel kat aku suruh study?siapa lagi yang nak teman aku pergi bilik air malam-malam buta.makan maggi dengan aku?esok hari last kan ko ada sini?aku rindu ko fify..depan-depan aku buatla macho takmo arr minah air mata.sebaliknya aku macam nak jerit tepi telinga ko jangan pergi!! ok cukup cerita fify.

sekarang ika ku sayang pula.
ika ni budak palapes!ok sekian.gila tak adil.ika ni banyak mulut.so sebelum tidur dia akan bercerita sampai la kitaorang tertidur.kira bedtime story la.mana-mana pergi mesti sekali.tapi bila part 2 ika kena tuka kolej sebab masuk palapes.orangnya pandai bermakeup tau...ika ak rindu sama kau juga!ehh lupa ika budak KL.HEHE


akhir kata..our friendship with last forever.i miss you girls..*berapa kali nak cakap rindu??*

ketika ini menunggu bus untuk ke Kangar.muka kegembiraan mereka terpancar sebab momo yang kena belanja pizza.pizza hut ok? penungguan selama 2 jam berbalas dengan makan 2 large pizza dan 4 mangkuk sup dan 1 jag air dan roti 4 keping dan DOA.alhamdulillah kenyang.ok da.

pelakon kali ini:
fify:bertudung putih
ika:bertudung hitam
momo: anda lebih tahu :)

cik penganjur maafkan saya kerana terlebih menaip.tiba-tiba idea banjir atas laptop maka momo kutipnya satu persatu.harap lulus ekk.HEHE





7 comments:

azzey said...

idea tgh melimpah-ruah ye....:)

MOMOCHAN said...

HEHE aah...sekarang terputus pula idea T__T

nora amila ghazali said...

momo kamu study kat uitm arau ka????
nora pun blajar kat sana... waaa.... tak sgka rupanya duduk dekat ja...

MOMOCHAN said...

aah..uitm arau HEHE..ler kita serupa.HAHA yg pic bowling tu kat the store ke?ahaksss

nora amila ghazali said...

hahhaha... pndai2... mmg la kat the store tue... nora nie kan org perlis nak g mna lg... kwang3...

MOMOCHAN said...

amik cos apa?sem depan duk luar ke dalam?huhuhu

nora amila ghazali said...

nora course akaun...
insyaallah kalau dapay duk dalam je la... buat masa skrg nora dapat... tak tau la kedepan.. huhu

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN