click click

ikut momo jom

15 November 2010

nescafe campur gula jadi apa?

nescafe + gula = nescafe o ke?

HAHA 1st time buat air nescafe oooh ooo...

hujan hujan ni sedap minum air panas.nak masak untuk dinner pun lambat lagi.
masak air..ketiiiing air siap masak..

tapi nak buat air apa?setakat 3 in 1 ni da bosan la..
selongkar-selongkar yeaahh nescafe! tapi macam mana nak buat??ngaaaa rasa macam menyesal je dulu-dulu tak belajar.yang tahu 3 in 1 je.huhu

so main letak jela serbuk nescafe 1 sudu..eheee sangat hitam colournya.rasa macam nak tempek kat muka pun ada juga.

then cari susu.aahh kena buka tin pulok.malas..so cari gula.HEHE
letak gula gula gula..
letak air panas...
letak bawah kipas
kacau-kacau...
suam je terus teguk
aaahhh rasanya memang pergh! pelik.
T__T

pelik tapi sedap juga kan..setengah da tinggal ni pun.sambil layan upin & ipin.alaa comel sungguh cartoon ni.

hidu bau nescafe...HEHE momo suke la bau dia.macam rasa begitu lazat.

ok sekian.momo nak menikmati nescafe ooohhh oooo buatan khas momochan.
sedap.nak sikit?weeekkkk
lari~

4 comments:

Ajie Mohd Tahir said...

suka bau nescafe.tp tak bole minum.kopi,etc.hohoho

momochan said...

alaaa minum sikit-sikit xpa....napa ajie tak boleh minum??kalau minum pengsan ke?huhuhu

Aqilah Nur said...

i tak minum nescafe at all. coffee too. bau dia, ehemmm! benciiiii!

momochan said...

alaamak kenapa semua pakat tak suka nescafe ni ..ishh ishh

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN