click click

ikut momo jom

27 January 2011

sebuah video yang pasti...

Mempersembahkan iklan daripada ......

RAJA HAMIDAH
SALINA NUR DIAN
NURSYUHADA
FAIZAH







This video was recorded by salina and hamidah.
What are they trying to say in this video?
Ada sesiapa faham?

Tak mengapa.momo akan menceritakan semula dari awal ye.

Video ini mengisahkan seorang gadis yang aktif, sentiasa berkejaran ke sana sini. tiada masa untuk berfashion.tiada masa untuk dating malahan makan pun kadang-kadang tidak sempat. Lantas gadis ini memerlukan sesuatu yang dapat memberikannya kesegaran !

Dengan terciptanya botol air berjenama L'EAU. Si Gadis ini tidak lagi rungsing dengan keadaan dirinya yang sentiasa aktif kerana dengan menggunakan botol air L'EAU ini dapat memberikan kesegaran yang tak terhingga.

Lihat semula video di atas. Betapa penatnya Si Gadis ini ketika pulang dari kuliah. Dengan towel disangkut di atas bahu, kasut yang dicampak begitu sahaja. Sungguh dia dalam kepenatan.

Tapi dengan adanya botol air L'EAU Si Gadis ini hanya perlu menekan button berwarna biru untuk mendapatkan air sejuk dan button merah untuk air panas.
WAAhh sangat menarik dan mudah bukan?

Teringin untuk memilikki botol air L'EAU ? *sebutannya seperti LEU*
Hubungi 013-4444 tekan lagi memang tak dapat.HAHAHHA *guling-guling momo gelak*

Uhuuu~ Hey! ini adalah video dari kumpulan mereka untuk dipertontonkan di dalam kelas BEL (english). Bukan betul-betul pun. Jangan marah yee..
Hmm bagi momo.. mereka ini mempunyai banyak idea yang kreatif, dan tak salah untuk cuba sesuatu yang jarang dilakukan oleh orang lain. Syabas !!

notakaki: I can't stop laughing each time I watch this video.HAHAHA Jangan ketawa weyhh momo seorang tak apa la juga.HUHU..




3 comments:

sally said...

hehehehee. comei na.. :D

nora amila ghazali said...

bel???

MOMOCHAN said...

nora: yes BEL...tak pernah buat ke?huhu

sally: comei na??loghat utara ka?hikhik

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN