click click

ikut momo jom

08 March 2011

Rintihan ku

Ya Allah...malam ni adalah hari kelahiran ku.
Aku bersyukur kerana dilahirkan di dalam sebuah keluarga yang cukup sempurna & mempunyai pasangan yang sangat memahami diri ini.

Tapi kenapa Ya Allah Engkau beri ujian sebegitu hebat kepada hamba-Mu yang lemah-selemahnya ini. Tidak mampu lagi ditanggung rasanya.
Betapa hina nya kadang-kadang terasa..Adakah kata-kata maaf dari hamba-Mu ini tidak didengari dan tidak dilayani?

Ya Allah. Pada-Mu ku berserah segalanya..Bantulah hamba-Mu ini Ya Allah..
Buntu..buntu..yaa itu kata paling sesuai.

Ya Allah kadang-kadang terasa bahawa hidup ini bukan untuk ku tetapi di tempat lain yang sedang menunggu. Malah, terasa juga dunia ini tidak adil.

Tapi aku sedar...Allah s.w.t itu Maha Mengadili , Maha Pengampun.

Aku berdoa supaya keluargaku, orang yang ku sayang & keluarganya, kaum-kerabatku,rakan-rakanku,yang mengenaliku, semuanya dilindungi Allah s.w.t. dari malapetaka..
Tunjukkan lah jalan yang benar, dan tolonglah beri PENGAJARAN kepada sesiapa yang berhasad dengki pada mereka.

Demi tuhan. aku insan yang teraniaya..aku tidak bersalah.tapi mengapa begini jadinya?
Tidak mengapa.Asalkan orang di sekelilingku tidak diapa-apakan.
Aku rela

Pada-Mu hanya dapat ku berdoa demi mereka...
Perasaan sayang ini tidak dapat dihakis lagi.
Andai kata aku pergi dulu...maafkan segala kesilapan dan dosaku.
Halalkan makan & minum ku..

Aku tak minta begini jadinya,jika terjadi pada masa itu...izinkan aku pergi dulu


notakaki: I'm crying right now. I miss everyone that I love so much!
ayah umi..maafkan akak...im not good to be your daughter
akmal, izzat..jaga diri baik-baik..and also family kita

Nasyrul..Do you know how much I love you? Wherever I go..you are still in my heart.please take care of our family.

MUAHX!MUAHX!
Berdoa sahaja agar kita semua dapat berjumpa lagi.
LOVE all..


3 comments:

KAMIHIDUP said...

tgh doa nak jumpa momo, heeeee. jgn ngs2 ye. :)

MOMOCHAN said...

kami:Heeeee yela tuh..HAHA da puas da nangis smp bengkak mata.HAHAHHA

yiiyoke said...

Be happy. :)

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN