click click

ikut momo jom

10 June 2012

7th anniversary



Akhirnya.. pada 10 Jun 2012 genaplah hubungan kami selama 7 tahun ...






Tujuan momo letak ni bukan untuk bongkak berlagak atau apa sahaja perkara negatif yang orang lain fikirkan.
Salah satu sebab momo letak entry ni seperti tahun-tahun yang lalu momo ni pelupa.ya betul. Momo pun kadang-kadang tarikh penting ni pun boleh lupa.So, bila ingat ingat lupa momo akan buka balik entry ni nak tengok tarikh.HEHE

Baru sebentar tadi momo wish kat Mr.Ant and he did the same to me..I never expect that we are still together until today..Apa-apa pun Alhamdulillah sangat-sangat hubungan kami berjalan lancar :)

7 years..hmm rasa-rasanya dalam tempoh 7 tahun ni ada sampai 10 kali tak kita jumpa ek?15 maybe? or LESS?  HAHA..

Ya..kita lain dari orang yang lain. Awak ada kerja awak , saya pun ada kerja saya sendiri. We don't have much time untuk belek-belek handphone 24/7 .
Sekarang pun awak busy menyiapkan kerja awak tu..yela program director kan..HEHEHE tak kisah la pasal tu janji masa hadapan nanti saya taknak kita hidup susah.Saya nak senang lenang dan bahagia.


Semoga hubungan kita bukan sampai ke jinjang pelamin sahaja tetapi sampai bila-bila...Amin.

"Awak kan Adam saya"....



notakaki: Saya happy..  : D





1 comments:

Rara Nasiha said...

Tahniah dear :)

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN