click click

ikut momo jom

22 November 2010

mayydeyyy mayydeyyy highway

hmm hmmm momo kan..tertanya-tanya la kan...bila jalan nak ke kelantan tu bertukar jadi highway ek?huhu kelantan and pahang taknak bekerjasama ke?

kesian rakyat Kelantan tau...each time nak balik kampung kena rushing pastu terlekat dalam jammed. kalau manual lagi arr mau tercabut tangan kaki tuh.ish ish..

berbelas jam la juga. ponat oden nak tunggu dala kereta nya. lori yang banyak bila naik bukit...sendiri mau faham la macam mana.HUHU



haaa..kan senang banyak je jalan nak lalu..boleh lalu atas bawah lagi..pastu kona baring eeeeeek~




HAHHAHA kalau naik roller coaster macam ni memang momo dulu la beratur kat depan.lompat-lompat tak sabar nak naik.yeaaahhh!

picca: google

notakaki: do nothing today :)

2 comments:

apezs shah said...

hahaha giler laa jalan mcmtu hehe.....;)

momochan said...

HAHA

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN