click click

ikut momo jom

24 November 2010

mengusha baju

hari ini bosan masih lagi melanda.nak pergi library pinjam buku pun malas terasa.nak kena cari parking lagi kalau jalan mau ponatt.

buka google search baju yang lawa-lawa.agar dapat menghilangkan kebosanan ini mahupun sebentar cuma.



momo pakai macam ni sah kena gelak je T__T


notakaki:kebosanan sangat da ni..nak keluar berjalan.shopping

4 comments:

Kalamhati said...

hehe macam2 fesyen baju skang ni kan..

momochan said...

HUHUHU betul tu.rambang mata nak pilih.kalau salah pilih jadi badut pula.HUHU

Ciao Annin-sama said...

Ahaha! Betul tu Momochan. Kena pandai mix and match. Yang penting selasa kena ada :D

momochan said...

annin-sama: selesa ke selasa ni?EHEHEH

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN