click click

ikut momo jom

26 November 2010

perempuan dan handbag



kenapa perempuan suka handbag yang besar gedabak keretapi tu ekk?

ahaaa~

momo pun suka juga sebenarnya.suka teramat suka gila!
tapi momo jenis tak pandai mana beg yang sesuai dengan momo.silap-silap buruk jadinya maybe macam picca kat bawah ni??


cukup besar untuk momo masuk dalam.




putih cantik! tapi cepat kotor kalau momo dapat ni.





6 comments:

gula-gula kapas said...

meaw suka jugek handbag ;)

Ciao Annin-sama said...

Saya pun gila beg dengan handbag hehe! Dah penuh dalam almari baju tu huhu...

Tapi dah lama x beli handbag lah... Lawa kat mata tapi x sesuai la pulak... huhu...

Ajie Mohd Tahir said...

haha..mmber kate beg besa sng sbb ley sumbt bnyk brg.tp ku pulak lbih prefer tak bwk beg lnsung.XD

momochan said...

momo pun suka handbag!!! sangat suka wwowoh..

yes ajie! sometimes momo pun tak bawa beg lgsung.melenggang je.hhehehe kadang2 purse pun malas nak bawak.ahaks

Ajie Mohd Tahir said...

act ku tak ade hndbag pon.XD

momochan said...

erk.HAHHA cepat pergi beli! grrr HAHAHHA

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN