click click

ikut momo jom

10 November 2010

segmen gelak ketawa

HAHAHHAHAHA momo da gelak guling-guling. nak tahu pasal apa?heee pasal kejadian salah tarikh untuk giveaway la...
semangat punya nak masuk tengok tarikh pun salah. lepas tu apa lagi berjangkit terus kat blogger yang lain.'blogger @ kawan baru' momo awak dan awak terkena kan tadi?baik mengaku cepat. momo da sakit perut gelak dah ni.HAHHAHA

ok la tu.dapat juga momo gelak hari ni.suasana 1 hari ni dalam bilik sangat la mendung.masing-masing buat hal sendiri.tidak tegur.wallaaa~ 1st time la jadi selama momo hidup 19 tahun kat bumi ni.tak apa la abaikan je la.

momo nak sambung gelak ni.nak pergi kacau kawan-kawan momo yang 'terkena' tadi.

hehe

7 comments:

zacky ~786~ said...

HAHAAAAAA .~ sy ngaku.. :P

momochan said...

wahh zacky orang 1st mengaku.tahniah! nak kena bagi hadiah ke ni?hikhik

Rozuan Ismail said...

camner leh tertukar tarikh ni?huhu

p/s jom komen blog saya

momochan said...

HEHE entah baca macam kereta ferrari kot lepas tu terbabas dalam longkang HAHA

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
gelak jugak la
wakakakakakak

Arief Arf said...

boleh pulak salah tarikh
hahahaha

X)

momochan said...

HAHA tula nak buat macam mana?tak pasal2 da malukan diri sendiri.HEHE.da la jangan la gelak lagi..korang ni saje je kan nak buli momo.aishhh~

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN