click click

ikut momo jom

25 November 2010

takpe da kenyang


betul momo da kenyang ni..betul-betul da kenyang.tak payah la ajak makan lagi..kenyang sungguh ni.kalau perut pecah kang macam mana?nak tolong kutip isi-isi perut yang terburai tu ke?

haaa tau pun taknak kan?

ishh debik kang..

perut momo ni kena sentiasa kempis mana boleh ada lebihan..hakhakahkak
tak cun arr..HEHE

jangan goda saya..cukuplah godaan yang ko bagi hari itu.cukup.cukup.




impian dari Perlis lagi nak makan ni.bila sampai KL.tak dapat lagi merasa.haihh..kacewa momo

adehhs meleleh air liur tengok ni.kempunan sangat da... sob sob T__T

notakaki:cepatlah balik umi...nak kuar pula ni.huhu

7 comments:

efa said...

alamak sedapnya tengok ice cream tu...ah..tetiba teringin plak..haish hehhe

zati said...

omaigod2, sedapnyeeee hai ak tengok mc flurry tu, slurp2 ^^

momochan said...

HAHAHHA belanja la momo..ishh korang ni huhu

✿....rossa alina....✿ said...

alamak..sodapnyooo...tp sejuk2 ni mkn eskem ngilu la gigi..hehehe..


nanti nak mintak cik abg belikanlaaaa..hehehe.. ;p

Ciao Annin-sama said...

Adoii... Lama gila x merasa McFlurry! Nak McFlurry Oreo satu!!! Weehooo! ~

hamzah ian said...

ya rabbi.. terliur gua eskrim tu malam2.. argh...

afzan said...

buat aku haus je pagi-pagi ni

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN