click click

ikut momo jom

02 December 2010

GiveAway Pecah Panggung Dari Fariqscorpio


mula mula tamao masuk pun sebab tak pandai nak rekareka ni.tapi jejaka terhangat ajak.ok on sajalah.sukasuka kan.

click topup rm10 kat atas nak tahu lebih lanjut :)

kalaulah aku dapat topup ni.. nak 3G dengan bakal mak mentua suruh ajarkan nasi kerabu favourite laki aku.ehh tak bakal laki.anak teruna dia la kan.HAHAHA lepas tu boleh la masak sedapsedap :P

now momo nak tag :

5 comments:

Fariq said...

hoho,, gudluck,,

Jejaka Terhangat said...

waahhh..momo sanggup nak blaja masak utk buah hati tercinta ek..=p

momochan said...

fariq :thanks

jejaka terhangat : eh mesti la!! kalau tak masak sedap nanti dia lari makan kat kedai.haaa sangkut kat minah siam lak.HAHAHA

Faizal n Fashitah said...

Gudluck then! XD

eB@mamaAerish'n'Aed said...

wah... tq sudi tag eb... mmuahhhhh

tapi eb dh kena tag ngan org len gaks... dh join dh pn... >_<

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN