click click

ikut momo jom

17 December 2010

macam ni pun ada ka? 2

amboi korang semangat betul suruh momo sambung ek?takpe takpe momo tak kesah. huhu

ok sambungan dari hari tu yee...ehemm..

next.....

waitress ni hantar kertas pulak.

"miss someone give this for you"

sumpah tercengang.apehal lak nak main kertas-kertas ni. haihhh -,-"
kepala da pusing 360' da time ni.

mana tahu anda terkena 'Banggg Banng Booom'
tak pasal je masuk tv.
umi tolong apa nak buat ni????
macam mana ye?


kita sambung dari sini

da penat kepala pusing kepala sampai terteleng-teleng mencari siapa sebenarnya pemilik kertas ni.

so momo decided panggil je waiter.
"excuse me..can i ask you something about this note?" (pandai gila momo speaking.ngiahaha)

that indian waiter cepat-cepat cakap
"eyhh saya tak terlibat.saya tak tahu apa-apa.diaorang je"

jenggg jennngg gotcha! means dia tahu la siapa 'diaorang'

momo: "diaorang tu siapa?"
waiter: "aaa saya ada kerja kat dalam la"
momo: "hmm but i want to know siapa yang bagi ni??kenapa korang main-main?tak ada kerja ke?"
*kan da kene marah.HEHE*
waiter: teros blah masuk dalam terus panggil orang 'berkenaan'

yang berkenaan: "saya yang bagi nota tu"
momo: "EHH?"



oh NO NO!! siapakah orang yang berkenaan itu??


adoi penat baru balik ni boleh momo sambung lain kali tak???
HEHE



7 comments:

Unknown said...

kenapa momo yg bg tu hensem ke..sampai,,,,

dialog sambungan..

momo:ehh..saya saja je tanya..tq bg nota ni taw..

huhu,,btol x tekaan saya?

Anisa said...

waahahhaa
ade continue lg yee

takpee
im waiting
(:

sally said...

ea nape u ni main sambung2 pulak.. tak besh arrrr... cpt la sambung..

Anonymous said...

wahh,ada secret admirer eh? sweet. :)

Anonymous said...

wahh,ada secret admirer eh? sweet. :)

Anonymous said...

wahh,ada secret admirer eh? sweet. :)

AJIE said...

=='
main tipu.tak continue pon.
hahaha.
curiousity kills da cat,taw.
XD

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN