click click

ikut momo jom

18 December 2010

macam ni pun ada ka? 3

oklah momo sambung...kang ada mogok-mogok tak puas hati pergi bunuh kucing kang..sabar yee ajie :P this is the last episode huhu


yang berkenaan: "saya yang bagi nota tu"

momo : "EHH? awak ni siapa?kita kenal ke?kenapa nak bagi kat saya pula? pergilah bagi kat orang lain.tu haa ramai je mencongok kat meja tu." *tu diaaa roket mulut terbang abis da*


yang berkenaan: "saya ABC.saya tak kenal awak dan awak pun tak kenal saya.sebab saya nak kenal dengan awak la saya bagi kertas tu orang lain buat apa?"

terus tarik kerusi duduk depan momo....


momo: (mamat ni sengal la selamber je duduk.hishh spoil mood orang nak makan je ) . [hati berkata-kata]

yang berkenaan: "awak mix cina ke?"

momo: "takpun.melayu je"


yang berkenaan: "ohh saya pun macam cina kan?tapi saya cina kulit gelap la.sebab saya suka main panas"


momo: "oh ek??" (mamat sengal perasan lebih.tak tanya pun muka ko.)


yang berkenaan: "awak suka cakap pendek-pendek ke?"


momo : "hm ye la kot" (grrr ketuk dengan laptop kang. da la stranger. nak suruh kita cakap banyak-banyak pula)

nyiahaha pendek je momo jawab.padan muka. lalalla den tak kesah pun nyahh oii


yang berkenaan: "awak free tak weekend ni?kita keluar jom.pergi RAKAN MUDA.ada buat event bla bla bla" *momo tak ingatla event ape entah*


momo: "sorry saya banyak kerja nak buat.lagipun tak minat."
(berani betul.. baru tegur terus ajak keluar???)


sesi pujuk-memujuk berjalan tapi momo pekak kan telinga badak.ehhh buat pekak badak.aishh tersasul pula.malas nak tekan backspace.


yang berkenaan: "buat apa dengan laptop tu?"

momo: "buat cerita" (sambil mengemas beg, off laptop...tolak kerusi...)


yang berkenaan: "nak pergi mana?relax arr dulu"

momo: "nak pergi jemput datin dengan dato kat dalam mall.saya kuli diaorang je "
(hamikk ko...)


yang berkenaan: "ohh okk..hmm hati-hati yee.kirim salam sama"


momo: "hmmm" (badak pun pekak kan telinga momo.jalan laju-laju tak toleh mana-mana da).






ok ni baru boleh sebut THE END...

SORRY la ye ayat tunggang langgang. buat dalam mamai.huhu

korang..korang..sudah puas hati ke belum??
ok..ABC tu saja je letak sebab momo tak ingat pun nama dia. nyiaaahhaha
hm lagi dia bukannye secret admirer momo pun...kot..? ishh taklah.jangan fikir bukan-bukan ye.

momo tak kenal pun budak ABC ni. and...dia ni kerja part time kat secret recepi menghabiskan sisa-sisa cuti.

hensem? biasa je kot.kire ada rupa la juga.tapi bagi momo...BAGI PENDAPAT MOMO la kan...MR.ant lagiiiii kacak. hehe *shyshy*

i think its enough kot.sebab korang pun tak larat da nak baca kan? da laa tulisan je.tak de picca langsung.berpinar-pinar mata korang.ciannn dia yee..meh kakak momo tengok kan meh..
nyiahahhaahhaha

ok tata and goodnight!

6 comments:

Unknown said...

wah..ayat sentap uolss..datin datuk gitew..syabas momo!! jadi kuli bagai..haha..satu soalan je..kt mall mana tuh?

MOMOCHAN said...

rozuan: selalu 1st comment mesti ROZUAN ISMAIL.HAHA rajin betul.

huhuhu mall dirahsiakan..HEHE

MOMOCHAN said...

rozuan: selalu 1st comment mesti ROZUAN ISMAIL.HAHA rajin betul.

huhuhu mall dirahsiakan..HEHE

Faizal n Fashitah said...

Haha tak hensem la tu ekeke. Anyway, jawapan baikkk punye buat budak laki tu ekeke...

sally said...

hehehehe. yehaa! best citer! mcm dah pnh dgr! :D

MOMOCHAN said...

F n F : AHHAHA terpaksa arr -,-"

sally " sebab i pernah cerita kat u la! HAHAHA

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN