click click

ikut momo jom

17 December 2010

ohh ke'happy'kan terjadi lagi

sungguhnya momo sangat la happy today...

1-dapat masak maggi goreng sendiri sebab semalam termimpi sedap sangat tengok.
2-dapat tengok phineas and ferb
3-tengok picca lama-lama and gelak guling sorang-sorang macam sewel -,-"
4-nuffnang..eh kenapa? sebab kat earnings ada RM 0.25 LOL
1st time la even jumlahnya ciputt at least berubah je nombor die.pheeew T___T
thank you nuffnang!

5-malam ni makan kat luar.hooray!
6- itu sahaja...hehe

semalam berduka sedih kini mampu tersenyum.cuba harungi kehidupan sebenar.
all the best momochan!!


7 comments:

nazirulhazwan~ said...

yeaaa!!rm0.25 tu boleh buat 50 sms kot.hehe

momochan said...

ehh yeke boleh buat 50sms HAHAHA best la macam tu huhu

Rozuan Ismail said...

wah..dah pecah telur earning nuffnang dia..elanja la kami gula2

momochan said...

rozuan:gula-gula hacks mau?huhu

Mr.Ix said...

start dari RM0.25 la leh jadi RM50..pastu leh cashout kan....

salam blogwalking malam2 hari....

momochan said...

Mr.IX : HEHEHE kalau boleh cashout tu best :)

momochan said...

Mr.IX : HEHEHE kalau boleh cashout tu best :)

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN