click click

ikut momo jom

15 December 2010

saya nak kahwin tapi tak ada duit.hmmm

"Saya nak kahwin tapi tak ada duit"
ungkapan momo dengar ketika menonton TV tadi.

tak tahu la kenapa momo tersangatlah anti dengan perkataan ni.
rasa macam eyhh ko tak cukup duit toksah gatalgatal nak kahwin yeh.

momo maksudkan sini duit tu bukan hanya setakat lepas kahwin je.bayar untuk hantaran.sewa kanopi.sewa baju pengantin.

kalau setakat itu sahaja baik tak payah kan? kene la ada untuk teruskan hidup.
nak bagi anak orang makan apa?angin kentut?ubat gigi?batu?kayu?rumput?ehh rumput pun sekarang orang jual tau.bukan free je.

zzzzzZZZ tetibe emo pula.adesss

apa-apa pun usaha lagi...usaha tangga kejayaan.yeahh!

notakaki: momo bosan la (=,=)


9 comments:

Rozuan Ismail said...

nape ni momo??x sabar nak kahwin dah ke?hik hik..x de duit mcm mana nak kahwin,,cari duit dulu k..

momochan said...

rozuan ismail: eee mana ada! bukan momo la...

Lady SharpShouter said...

siapakah gerangan yg berkata2 itu?tp sungguh, kawen nih tak senang kot.byk benda nk pikir.jgn pikir part yg seronok je, kena pikir bab tanggungjwb suma lagi.uuu, takutnya.tp nk kawen gak.. hehe

momochan said...

ladysharpcounter: tanggungjawab besar tuu takut tak terlaksana pula.heee~ momo pun nak kahwin juga tapi tunggu masing2 da kerja. :P

Aqilah Nur said...

gateii!heeee

momochan said...

aqilah nur: bukan momo tau HUHU

cik bihah said...

halo2.. betul2 duit bukan setakat untuk kenduri je pastu nanti masa dlm perjalanan perkahwinan sampai akhir hayat tue pon perlu diambil kira.. =)

Cikbelog said...

aha betul tu momo. dah tau takde duit tak yah lah kawen. nanti tak de la timbul isu cerai berai coz laki tak de duit..hiskk..ha tumpang emo gak.miahaha

momochan said...

cikbelog:yes!yes! ada juga yg sokong huhu lappp u la!! :)

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN