click click

ikut momo jom

31 January 2011

someone just bought my old maxis number.HAHA

Good morning readers!!!! Sudah breakfast ke belum? momo belum lagi, tak tahu nak makan apa.
Perut da bunyi-bunyi ni.Agogogo~

Ehemm tajuk dia atas memang betul ada orang baru je beli number momo yang dulu.
So what's the problem siap buat entry lagi ni.
Uwekkk biarlah.

Actually kawan call momo (momo celcom user ye sekarang) die cakap "weyh sedap gila lagu kat phone ko ek..best! tapi asal ko tak angkat-angkat??"

Me "ahh lagu?sejak bila pula celcom boleh letak lagu?ke da boleh?.hmm weyh kau call sape ni weyh? no celcom ni je aku ada."

Friend: "no maxis kau arr"

Me: "gila kau mana aku guna no tuh da..Berzaman da weyh..Ko nih.."

Friend : "Entah aku call tak ada orang angkat la pula"

the next day..

Friend : "Ehh aku call no maxis kau. Kesian gila kat akak tu weyh dia baru je beli no tu pastu RAMAI gila cari ira. Aku pun cakap la kawan aku dulu ni famous.HAHA"

Me : "HAHAHA biasa arr aku memang famous pun dulu.HAKHAK. Tak adalah tapi kesian akak tu kan, mesti seronok phone die bunyi sekali orang nak cakap dengan aku.HEHE. Kau surruh die tukar no lain la. "

Perbualan tamat di sini sahaja. Maaf kerana bahasa kasar di sini.

So moral of the story.. MOMOCHAN @ IRA sudah lama tak guna no maxis.Harap maklum.

Tapi hotlink ni main jual balik ek no yang orang tak guna.Ish Ish untung gila dia.Hailoorhh..
Da la no momo tu memang cantik,beli mahal kot. Balik Malaysia tu la no pertama guna tak pernah tukar untill now. Momo tukar pun sebab banyak gangguan.

Ada 1 malam tu ada la mangkuk-mangkuk call. Momo pula sedap da tidur. Mangkuk-mangkuk ni cari minah mana entah.Da cakap salah number tapi buat pekak je.Last-last dia cakap anda terkena 'panggilan hangit!!'. Vavvviii! betul. Tengah-tengah malam ada pangilan hangit? Please la. Memang maki hamun la. Padan muka. Kacau orang tidur sangat. HUH!

Itu salah satu sebab why momo berubah ke celcom. Murah wooh! guna Upax.HAHAHA peace!

pstt~Ira tu momo la..HEHE.


3 comments:

Faizal n Fashitah said...

eh...rupe2 nye nombor lama still bleh di purchase gak ek. Saya ingatkan nombor lama takkan dijual balik..

MOMOCHAN said...

Faizal n Fashitah : yepp diaorang jual balik woohh..untung kot diaorang ni.haihh

Bunga said...

haaaa..g2 yek..

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN