click click

ikut momo jom

15 May 2011

Malaysia's Next Top Female Blogger 2011 !! ada berani ke?

Hello !!!

Another contest for today!..Girls get ready with your picture and let's go..


Do you think you have what it takes? Who Wants To Be Malaysia's Next Top Female Blogger? Want a chance to be one of the lucky TOP 30?

YES!!
And now I'm gonna answer the questions...Lets see..


1) Tell us about your blog in 70 words or less. (When and why you started it, how often you update, and your viewers)
2009 and momo baru je active last year .Dalam blog ni semua tentang kehidupan, pengalaman,perasaan, dan impian momo luahkan. Ok la blog ni da macam diary je lalala~ The purpose is to tell everthing to my boyfrie-nd.
My blog tidak seperti blog lain yang semestinya ada vlog or tutorial and stuffs.Viewers? Tak sebegitu ramai tapi Momo dapat ramai kawan baru..jumpa kawan lama juga :) and of course silent readers juga tidak ketinggalan. LOL. Momo sangat puas hati maaa~



2) What is your personal style?
Simple. T-shirt and jeans. Sometimes jealous la juga tengok orang pakai dress cantik-cantik ni T___T
Teringin sangat...
But again, I've to be myself..T-shirt and jeans pun ok kan?selesa lagi tuh.


3) A picture of you in one of your favorite outfits:

say cheeseee


4) Are you the next Malaysia’s Top Female Blogger 2011? Why?
Hmm I can say YES and maybe NO.
ok I choose yes..I love blogging. Momo happy bila dapat menulis boleh meluahkan dan share semuanya, momo happy bila ada orang yang baca and sangatlah happy kalau ada orang sudi drop comment walaupun hanya sekadar comment pendek biasa =.=" .Serious momo HAPPY : ) I'm sure I can go more further in the blogging world because I will try and try untill I get what I aim for..my target..
So why not if I'm the Next Malaysia's Top Female Blogger?


5) I love to read ‘Life with Sandra…..’ because?
Ok the truth is momo baru je jumpa blog ni lepas blogwalking..So bila da jumpa terus excited buka older post...setiap post mesti ada gambar baju olalala~cantik la!*kagum* macam nak pinjam je..eh tak kalau boleh nak minta tolong design kan for my wedding dress *bila momo da kaya nanti la* heee~
Lagipun tak pandai nak berfashion sangat jadi tengok design baju and designer baju pun ok gak.
Cuba tengok header lain dari yang lain kan?cantik ohh..

Erm tu jela kot. hee~

Girls ini hadiah kalau anda menang..fuhhh terbulat-bulat mata auwww~

Main Prize: Sandra Azwan ‘Baby Doll Dress’ worth RM850.00, T-Shirt illustration by Sandra Azwan, A special date with me @ DOME, Pavilion Kuala Lumpur & an exclusive fashion illustration by Sandra Azwan.


1st Prize: Sandra Azwan ‘Front Zipper Top’ worth RM550.00, T-Shirt illustration by Sandra Azwan, A special date with me @ DOME, Pavilion Kuala Lumpur & an exclusive fashion illustration by Sandra Azwan.


2nd Prize: T-Shirt illustration by Sandra Azwan, A special date with me @ Coffee Bean, Pavilion Kuala Lumpur & an exclusive fashion illustration by Sandra Azwan.

Apa lagi tunggu?Join join join dan cuba untuk menang! -----click untuk join
notakaki: Kalau dapat 2nd prizes pun dah happy da..bersyukur kot. HEHE *Kalau ada rezeki*

9 comments:

Sandra Azwan said...

Hello Nadhirah.......thank you for joining! Good luck!;-)

KAMIHIDUP said...

fuh, good luck momo. :)

MOMOCHAN said...

Sandra Azwan: Heee~thanks :)

kamihidup: thanks huhuhu :)

Unknown said...

good luck momochan =)

MOMOCHAN said...

rozuan ismail : terima kasih yee :)

ezza haniza said...

goodluck..comel mcm cina

MOMOCHAN said...

ezza: heee~

cik RaRa said...

good luck momo ^^

Cik Tim said...

gud luck tuk u gak.. :)

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN