click click

ikut momo jom

28 August 2011

Selamat tinggal dunia gambar.Bye

Ni semua hasil terlebih gedik cari kat GOOGLE.

Layan je la





Bye bye...lepas ni da takda nak suka benda ni semua. hmm sedih? Adalah juga..
Ramai sangat menentang, tarik diri lebih baik. Mulut semua senyap. Orang lain bahagia tapi diri sendiri tak.Apa orang kata? Kebaikan untuk bersama? Pffttt~
Macam nak benci ayat tu boleh tak?

Gila emosi terlebih malam ni.

Ahh tak syokk tak syokkk nyahh ko perasaan. Nyemak je dalam kepala.

Eh kejap, kenapa pedih je hati ni. Tumbuk-tumbuk dada ni... Sakit kot. Korang pernah rasa ke? Normal kot kan? Esok lusa hilanglah..tolong jangan muncul lagi. Tak tertanggung rasanya.
Zzz tidur lebih baik kot.

Ahh assigment!
Ishh ni lagi satu hal. Kacau je mood orang.

Oh lagi satu...lepas baca tak payah la tanya depan-depan kalau jumpa. Buat tak tahu ja.
Malam ni emosi senget sikit. Entah kenapa.Rasa esok lusa mesti nak delete entry ni.

Okay lah bye!
Taknak ucap selamat hari raya pun.Malas.



4 comments:

KAMIHIDUP said...

KAMI kembali, hiyargh! Selamat hari raya, maaf zahir dan batin dari KAMI. :)

MOMOCHAN said...

kamihidup: Welcome back ! :)

SANDRA AZWAN said...

selamat hari raya..hehe

zulhilmi.tempoyak said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Template by:

Free Blog Templates

Hak milik JUMPING MOMOCHAN